{{resultat}}

Serdecznie witamy w Young Living!

Zaangażowanie D. Gary'ego Younga w zrozumienie wyjątkowych właściwości roślin doprowadziło do powstania największej na świecie linii jednoskładnikowych olejków eterycznych i mieszanek. Gary podróżował po całym świecie odkrywając jaki jest najlepszy sposób na wspomaganie zarówno zdrowia fizycznego, jak i samopoczucia emocjonalnego. Jego odkrycia przyczyniły się do tego, że setki tysiące osób mogą dziś doświadczać korzyści płynących z naturalnego uzdrawiania i doprowadziły do powstania największej na świecie i cieszącej się najwyższym autorytetem nauki na temat olejków eterycznych: Young Living Essential Oils. Skorzystaj z wyjątkowej okazji by dzielić się tymi korzyściami!

Chcemy zapewnić szczegółowe informacje już na samym wstępie, tak by każdy mógł bez żadnych wątpliwości cieszyć się tym ekscytującym momentem ! Poniżej znajdują się informacje, które naszym zdaniem mogą okazać się przydatne!

Jaka jest różnica między klientami a dystrybutorami?

Podczas rejestracji zapytamy czy chcesz się zapisać jako klient czy dystrybutor. Klienci mają dostęp do Wirtualnego biura (internetowe konto Young Living) i mogą składać standardowe zamówienia w cenach detalicznych.

Aby zostać dystrybutorem należy wyrazić zgodę na nasze regulaminy i procedury. Zawierają one szczegółowe informacje na temat twoich praw i obowiązków, co jest szczególnie ważne, jeśli planujesz wprowadzić innych do Young Living w celu zbudowania zespołu.

Aby zostać dystrybutorem należy wyrazić zgodę na nasze regulaminy i procedury. Zawierają one szczegółowe informacje na temat twoich praw i obowiązków, co jest szczególnie ważne, jeśli planujesz wprowadzić innych do Young Living w celu zbudowania zespołu.

Kim jest sponsor lub osoba polecająca?

Zwykle jest to osoba, która powiedziała ci o Young Living. Aby zostać klientem lub dystrybutorem konieczne będzie podanie numeru identyfikującego Young Living takiej osoby, nasz ID: 1476605. Osobom, które same odkryły Young Living bez polecenia przez inną osobę, możemy zapewnić odpowiedniego sponsora lub osobę polecającą. Nasz numer ID znajduje się wraz z linkiem do formularza rejestracyjnego na końcu tej strony.

Jak składa się zamówienia?

Zamówienia standardowe lub cykliczne można składać za pośrednictwem swojego Wirtualnego biura lub kontaktując się z naszym Działem obsługi klienta telefonicznie, wysyłając email.

Jaka jest różnica między zamówieniem standardowym a zamówieniem cyklicznym Essential Rewards?

Zamówienie standardowe jest zamówieniem jednorazowym złożonym przez klienta lub dystrybutora, gdy i kiedy chce coś zamówić. Zamówienie cykliczne (lub zamówienie cykliczne w ramach programu Essential Rewards) jest regularnym miesięcznym zamówieniem realizowanym w oparciu o szablon zamówienia w ustalonym, ale możliwym do przesunięcia, terminie o minimalnej wartości 50 PV. Zmiany dotyczące wyboru produktów, adresu lub terminu przetwarzania zamówienia można wprowadzać za pośrednictwem Wirtualnego biura. Program oferuje następujące korzyści:

  • Gwarantowana comiesięczna wysyłka ulubionych produktów Young Living.
  • Niższe ceny wyłącznych pakietów produktów.
  • Gromadzenie punktów bonusowych, które można wymieniać na produkty.
  • Zakwalifikowanie się do otrzymania dodatkowego wynagrodzenia.
  • Zniżki na wysyłkę.

Czy jest jakaś minimalna kwota ?

Tak. Żeby uczestniczyć w programie Essential Rewards [dotyczy tylko dystrybutorów], trzeba złożyć miesięczne zamówienie cykliczne o wartości co najmniej 50 PV.

Należy zwrócić uwagę, że aby kwalifikować się do comiesięcznej wypłaty prowizji, konieczne jest złożenie zamówienia o wartości co najmniej 100 PV na miesiąc (może to być dowolny rodzaj zamówienia). Warto o tym pamiętać obliczając wartość miesięcznego zamówienia.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą kredytową (Master and Visa), kartą debetową lub przelewem. W przypadku przelewu bankowego należy podać numer identyfikacyjny klienta lub dystrybutora, jak również numer identyfikacyjny zamówienia. Należy pamiętać, że aby umożliwić płatność przelewem bankowym, należy się skontaktować z naszym Działem obsługi klienta. Zamówienie standardow e należy składać za pośrednictwem Biura obsługi klienta, jeśli płatność będzie dokonywana przelewem.

Jaki jest czas dostawy?

Zamówienia zwykle wysyła się z naszego magazynu w ciągu około 2 dni roboczych od otrzymania płatności.

Co to jest PV?

PV oznacza indywidualną wielkość sprzedaży (ang.personal volume - PV). Każdy produkt ma wartość PV, którą stosuje się do obliczania wynagrodzenia, ilości punktów promocyjnych i bonusowych. Wartość PV produktu jest oparta na cenie hurtowej w dolarach amerykańskich.

Link do formularza rejestracyjnego.

Jeśli brakuje Ci informacji, potrzebujesz pomocy, napisz do nas: sklep@magia-urody.pl lub zadzwoń, tel.: +48 603 646 333.

Serdecznie Zapraszamy do współpracy !